News42

Новини от света на интернет и високите технологии

Митове, измислици и лоши съвети пълнят бизнес книгите

Единствените хора, забогатели от лавината от невероятно глупави книги за „милионери”, са техните автори, твърди Кийт Кънингъм!
През 2006 година излязоха много бестселъри за бизнес, повечето от които обещаваха да научат хората как да забогатеят бързо и лесно. Голяма част от тях предлагаха подвеждащи, противоречиви или просто явно лоши съвети, смята бизнесменът и автор Кийт Дж. Кънингъм.
Той е написал книгата "Ключове към съкровищницата", където казва, че единствените хора, забогатели от тази лавина от невероятно глупави книги за „милионери”, са техните автори.
За Кънингъм, който е бил наставник на хиляди успели хора на бизнеса, най-лошата заблуда е да се съветват читателите, че начинът за забогатяване е чрез пасивни приходи, което означава, че вие не правите нищо – парите ще го направят за вас. Погрешно е да се смята, че няма нужда да сте активни във вашия бизнес или инвестиции, казва той.
Съществува също така измисленото обещание, че по-успешна е работата „върху” вашия бизнес в сравнение с работата „във” вашия бизнес. Според тази теория, вие сте „губещи”, ако работите за някого или работите в собствената си фирма.
„Очевидно, само инвеститори и хора със собствен бизнес, които не са директно въвлечени в ежедневните операции на своите фирми, имат интелектът, необходим, за да бъдеш милионер" - това твърдение е дълбоко погрешно, според Кънингъм. Кажете го на Бил Гейтс, който в първите години на развитие на Microsoft лично преглеждаше и често преработваше всеки програмен ред от софтуера на негоната компания. Майкъл Дел и Уорън Бъфет все още редовно отчитат по 60 до 70 и повече часа седмично работа в собствения бизнес.
Друг разпространен мит, често срещан в много бестселъри, е, че е достатъчна само една брилянтна идея, която да ви направи богати. „Много хора имат чудесни идеи," казва Кънингъм. "Но ако не можете да осъществите тази идея и да покажете, че тя осигурява постоянно предимство пред конкуренцията, тя си остава просто една добра идея и нищо повече."
"Ключът към изграждането и задържането на богатство е да научите и да овладеете важни бизнес умения," смята авторът на "Ключове към съкровищницата”. "Аз вярвам, че най-важното умение, което бизнесменът може да има, е финансова грамотност, способност да чете и разбира финансови представяния. Иначе прилича на пилот на самолет, който не разбира за какво служат всичките уреди за контрол на полета", казва Кънингъм.
Ключът към успеха е да се погледне към онези 400 най-успели в бизнеса от класацията на Forbes. Те не са стигнали дотам с промяна на мисленето, с пасивни методи или с четене на най-новите книги за психология на бизнеса. Те са научили важните бизнес умения, как да предлагат своя продукт и как да извършват продажби.

05:47

0 Коментари:

Публикуване на коментар

<< Начало

Препоръчваме Ви

WebDevLabs.com

WebDevLabs предлага изработка както на статични, така и на динамични уеб-сайтове на изгодни цени.

EdelweissBG.com

EdelweissBG.com гордо обслужва Русе, а от скоро и 15 града в България. Ние предлагаме само най-добрите аранжировки от най-красивите и най-свежи цветя и подходящи за всякакъв повод подаръци. Защото всеки от нашите клиенти е важен. Нашият професионален персонал е нает да прави пазаруването от нас удоволствие за вас.

За този сайт

Сайта е стартиран на 03.11.2006 и има за цел и идея да предлага на своите потребители само най-новите, най-интересните и най-значимите новини от света на интернет и високите технологии, както и софтуеърни новини. Стараем се да сме добри и явно го постигаме, но винаги можем и по-добре, затова и целите ни са високи. Приятни моменти в сайта и дано винаги да намирате това което търсите при нас.

За контакти

Пишете ни на нашият e-mail ако нещо Ви интересува или имате оферта за реклама или размяна на линкове. С радост ще Ви отговорим.

Електронна поща:
@#$_amtwebmaster[at]yahoo.com Подразбира се че трябва да премахнете @#$_ от e-mail адреса. :-)

Google

Приятели



Архив

Последни новини

Линкове

Реклама








Статистика



Check PageRank